26. februar 2011

Varm helg

Heei

Tidenes verste vær for kardio! 0grader og bare SÅPE glatt ute. :P Nekter å kjøpe sånn her gammelmannsgreier man setter på under skoa. Nei! Brodder heter det vel kanskje. Ser det finnes sånn her nett man kan tre skoa inn i. Kanskje det funker?

I går gikk jeg på en liten energismell. Spiste den vanlige dosen min og var totalt sett i god form etter trening. Men så visste det seg at jeg skulle være med og måke grus i kjellern til en kompis som driver å bygger om. Det hadde jo ikke jeg regna med, så etter 2t med måking og skovling der var jeg helt ødelagt sykisk. Vondt i hodet, uvel og kvalm i hele kroppen. Da var det rett hjem og kaste i meg to Enchiladas som jeg hadde spart til dagen etter.

Må planlegge slike økter bedre ser jeg. Ikke bra i det hele tatt! :P

I dag er det enda mer måking, men har økt karbo inntaket rundt arbeidet, så i dag skal det gå bra antar jeg.
Dagens lunch:

180g kylling stekt i thai curry og chayenne pepper, med 50g byggris. Frosen grønnsaker som tilbehør. Enkelt og greit!

395kcal
49,60g protein
40,23g karbohydrater
  2,83g fett.


Tenker det blir en joggetur ikveld og kanskje en svømmetur i morn for å holde kardioen oppe. I helga skal jeg IKKE skjeie ut med noe matgreier! :P I går ble det 40g for mye karbohydrater, men tror jeg brant mesteparten av det opp med jobbinga..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar