23. februar 2011

Dagens..

Hallais :D

Onsdag i dag og kardio dag. Hadde en fin halvtime på romaskin etterfulgt av 1min/324m. Grei økt!
Ellers var det rolige markløft. 3x20reps ca med 40kg. Mest for å tøye ut etter gårsdagens topptur på truger. Kjenner det fælt i rompe og bakre lår i dag! :P

Fått nye tabletter som jeg skal bruke de siste månedene før konkurransen. Rett og slett koffein, grønn te og chiliekstrakt. Hjelper litt på når man trener på lite karboinntak.

Ser jeg skeier for mye ut i helgene. Denne helga har jeg moderert meg litt, men tror allikevel at jeg må stramme en del inn på inntaket. Spise mer rett!

Nå har jeg også fått meg hund. Eller overtatt gammel bikja. En søt liten tass! Skal ha han noen måneder i allefall. Hjelper på, da jeg nå går minimum en halvtime om morgenen, 15-20min på dagen og 20min på kvelden med han ved siden! :D



Dagens middag:

400g seifilet, 200g brokkoli/blomkål, 100g green beans/spinat/asparges og 50g byggris.

70g protein
40g karbo
  5g fett..

Perfekt som kveldsmåltid etter ei hard treningsøkt..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar