8. januar 2014

Oy oy oy!

Say Whaaaat?

Hallais, her e vi igjen. Det va jo litt gøy at den her enda lå ute. Så hvorfor ikke utnytte muligheten til å skrible litt igjen?! :D

Hvor var vi sist? Jeg bodde i Tromsø, gikk forkurs for ingeniør. Stemmer.. Reiste ned til Trondheim, begynte på det store NTNU, men sluttet etter ett halvt år etter interessen forsvant totalt. Begynte på teknisk ingeniør i elkraft, jobbet ett år som elektriker i Trondheim, og nå går jeg Sikkerhets Ingeniør på Universitetet i Tromsø. Det vil si to utdanninger samtidig og ikke no jobb. Trening, skole, mat, soving! :D

Treningsform skal jeg legge ut i fitnessbilder mappa.

Noen oppdateringer på styrke osv... Jeg kjører styrkeløft program for tiden. Første programfølging på tre år snart. Gikk jo sånn midt på treet i konk sist, og etter å ha slitt med ryggen lenge og ikke kunne tatt knebøy noe effektivt, har jeg ikke hatt noe konk iver i meg.

Trener på 80-90kg i knebøy med stopp i bunn.
90-100kg i benkpress med stopp i bunn, 45kg med manualer.
60kg i lårcurl
Dips med 30kg belte
Trener 100-110kg i markløft

Kroppsvekt rundt 76kg. Fettprosent, tja, 12-15% en plass. :)
Ja, også har jeg blitt over 27år. Ikke verst! :P Men faen enda ikke en skjeggstubb å se nesten. :(






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar